Μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας στη Φυσική με σκοπό να ενισχύσει τη μαθησιακή εμπειρία και βοηθήσει στην κατανόηση του μαθήματος.
Η φυσική ως μέρος των μαθημάτων STEM (science, technology, engineering and mathematics), γίνεται όλο και πιο σημαντικό μέρος της βασικής παιδείας. Δυστυχώς η φυσική θεωρείται ένα από τα πιο πολύπλοκα μαθήματα στο σχολείο και ένα από τα λιγότερο προτιμώμενα θέματα των μαθητών. Υπάρχει γενικά η αντίληψη ότι η φυσική περιλαμβάνει περίπλοκες έννοιες και οι γνώσεις που λαμβάνουν είναι ιδιαίτερα δυσνόητες. Για να αποφευχθεί ένα μελλοντικό χάσμα δεξιοτήτων, είναι απαραίτητο να καταστεί η φυσική πιο προσιτή στους μαθητές.
Η ενσωμάτωση εκπαιδευτικών εφαρμογών και μέσων μαζικής ενημέρωσης στις τάξεις για την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρία βρίσκεται τώρα περισσότερο από ποτέ στο προσκήνιο.
Η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, αναπτύχθηκε εκτενώς τα τελευταία χρόνια και άρχισε να χρησιμοποιείται και για εκπαιδευτικούς σκοπούς αφού παρέχει μια μοναδική ευκαιρία να τραβήξει την προσοχή των μαθητών, επιτρέποντας τη διεξαγωγή και απεριόριστη επανάληψη πειραμάτων, καθιστώντας τους εκπαιδευτικούς λιγότερο εξαρτημένους από τους διαθέσιμους πόρους και τις συνθήκες στα σχολεία.
Σε αυτό το έργο θα αναπτυχθεί ένα εκπαιδευτικό εργαλείο, που θα συνδυάζει τη χρήση βιβλίων και AR μέσω μιας εφαρμογής smartphone. Συνδυάζοντας την μορφή ενός βιβλίου με εφαρμογή AR, η οποία θα παρέχει την ευκαιρία να προσελκύσει και να κρατήσει την προσοχή, θα δημιουργήσουμε μια γέφυρα μεταξύ παραδοσιακής και ψηφιακής μάθησης.
Η Διάδρασις είναι υπεύθυνη για την δημιουργία της εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας η οποία θα στηριχθεί στο νέο βιβλίο φυσικής που θα δημιουργήσουν οι συνεργάτες μας: University of St. Cyril and Methodius in Trnava, Slovak University of Technology in Bratislava, Tallinn University of Technology, University of Ljubljana, Technical University Gheorghe Asachi Iasi. Η Ιταλική εταιρεία VITECO έχει αναλάβει τον σχεδιασμό ταυτότητας του προγράμματος καθώς και μιας πλατφόρμας MOOC που προβλέπει το έργο.